Loppis idag

Vaknade vid fyra och mådde pyton. Hela överkroppen värkte från midjan och uppåt med ett som vanligt blixtrande huvud. Nu orkade jag inte gå upp och sätta mig utan tog två Citidon och en Stesolid som jag gör på nätterna för att få smärtlindring och avslappning. Jag lyckades somna om och vaknade vid sju och mådde bättre.

Nu är klockan snart halv 9 och jag mår helt OK.

Idag är planen att besäka Erikshjälpens fina Loppis. Kanske har folk lämnat in en massa kul under mellandagarna eller också så är det som innan jul.

Jag är på jakt efter en lampskärm till vårt nyrenoverade gästrum.

About mabasest

Skriver denna blogg enbart för min egen skull. Ett ställe att skriva av sig. Jag ska opereras för en godartad hjärntumör nu i januari och det är skönt att ventilera sina tankar.
This entry was posted in Allmänt, Värk. Bookmark the permalink.

Leave a comment